Kategorie

Newsletter

  • KONTAKT Z NAMI

    Edutop
    Marynarska 44a/3
    91-803 Łódź
    email: biuro@edutop.pl
    faks: 46 838 39 40
    tel komórkowy: 603 927 527

https://www.edutop.pl/1538-thickbox_default/Matematyka-program-edukacyjny.jpg Zobacz pełną wielkość

Matematyka - program edukacyjny

547,00 zł (brutto) 444,72 zł (netto) ID_1975

Dodaj do koszyka

Promocja!

-30,00 zł

577,00 zł

Licencja wielostanowiskowa wieczysta

Więcej szczegółów

Programy Edukacyjne - ogólny opis programów
Programy edukacyjne dla uczniów z dysleksją, dyskalkulią, dysortografią.Programy zyskały duże uznanie w bardzo wielu poradniach psychologiczno - pedagogicznych. Bardzo chętnie stosuje je wiele szkół.

Jako jedyne w Polsce programy ortograficzne są skorelowane z zeszytami ćwiczeń pani mgr Zdzisławy Saduś, gwarantuje to bardzo wysoką skuteczność materiału merytorycznego.

Programy matematyczne są inspirowane pracami pani prof. Edyty Gruszczyk Kolczyńskiej, gwarantuje to ich bardzo wysoką skuteczność w pracy z uczniami mającymi specyficzne trudności w uczeniu się matematyki.

Programy działają w systemach Windows i MAC OS X.

Dla placówek licencja wielostanowiskowa - wieczysta i płatność przelewem na fakturę VAT po otrzymaniu programu, gwarantuje to absolutne bezpieczeństwo. Program jest dostarczany na płycie CD.
Dla osób prywatnych programy są dostarczane drogą elektroniczną do ściągnięcia lub na CD.

 

MATEMATYKA - program edukacyjny

 Licencja wielostanowiskowa wieczysta



Rodzaje ćwiczeń:


• Liczenie (dziecko liczy, komputer – lektor – wymawia kolejne liczby. Dokładne określanie błędów: nie policzono wszystkiego, niektóre elementy policzono 2 razy. Możliwa demonstracja liczenia przez komputer (komputer liczy sam) liczenie jednakowych elementów, różnych elementów (prostokąty i elipsy), wybranych elementów (np. tylko prostokąty).


• Maszyny liczące (tak, jak literaturze) (dodające, mnożące, wersja łatwiejsza i trudniejsza ) takie tabelki z łukiem na górze, który symbolizuje działanie. Dany jest rodzaj działania (dodawanie lub mnożenie).


• Gra pełna pułapek (geometryczna interpretacja liczby (jako odległości) oraz dodawania i odejmowania


• Statki (nowa wersja) komputer realizując podaje nr pola zawierający się od 1..100, W kolejnych rzędach są pola od 1..10, 11-20, 21-30, itp. Uczeń musi określić pole, w które strzela komputer.

Prezentacja wymaga liczenia oraz ćwiczy liczby 2-cyfrowe (wprawka do systemu pozycyjnego).


• Porównywanie długości odcinków.


• Porównywanie “wielkości” figur na płaszczyźnie.


• Układanie figur geometrycznych z elementów