Kategorie

Newsletter

  • KONTAKT Z NAMI

    Edutop
    Marynarska 44a/3
    91-803 Łódź
    email: biuro@edutop.pl
    faks: 46 838 39 40
    tel komórkowy: 603 927 527

https://www.edutop.pl/1548-thickbox_default/MNBT-Matematyka-nie-musi-byc-trudna-program-edukacyjny.jpg Zobacz pełną wielkość

MNBT Matematyka nie musi być trudna - program edukacyjny

547,00 zł (brutto) 444,72 zł (netto) ID_1988

Dodaj do koszyka

Promocja!

-30,00 zł

577,00 zł

Licencja wielostanowiskowa wieczysta

Więcej szczegółów

Programy Edukacyjne - ogólny opis programów
Programy edukacyjne dla uczniów z dysleksją, dyskalkulią, dysortografią.Programy zyskały duże uznanie w bardzo wielu poradniach psychologiczno - pedagogicznych. Bardzo chętnie stosuje je wiele szkół.

Jako jedyne w Polsce programy ortograficzne są skorelowane z zeszytami ćwiczeń pani mgr Zdzisławy Saduś, gwarantuje to bardzo wysoką skuteczność materiału merytorycznego.

Programy matematyczne są inspirowane pracami pani prof. Edyty Gruszczyk Kolczyńskiej, gwarantuje to ich bardzo wysoką skuteczność w pracy z uczniami mającymi specyficzne trudności w uczeniu się matematyki.

Programy działają w systemach Windows i MAC OS X.

Dla placówek licencja wielostanowiskowa - wieczysta i płatność przelewem na fakturę VAT po otrzymaniu programu, gwarantuje to absolutne bezpieczeństwo. Program jest dostarczany na płycie CD.
Dla osób prywatnych programy są dostarczane drogą elektroniczną do ściągnięcia.

 

MTB MATEMATYKA NIE MUSI BYĆ TRUDNA - program edukacyjny

Program przeznaczony jest dla uczniów szkoły podstawowej ze specyficznymi trudnościami matematyki.

 

Podstawowe rodzaje ćwiczeń: klasyfikacja, słowne zapisywanie liczb, zaznaczenie liczb na osi liczbowej. Interpretacja sumy i różnicy na osi liczbowej. Rysowanie kwadratów o zadanym boku (długość boku jest liczbą naturalną), zadanym polu (będącym kwadratem liczby naturalnej), i zadanym obwodzie. Rysowanie kwadratu o polu mniejszym (lub równym, większym) od wzorca (ćwiczenie relacji większości mniejszości). Rysowanie prostokątów o zadanych bokach (długości boków są liczbami naturalnymi). Rysowanie wybranego prostokąta o zadanym polu, którego boki są liczbami naturalnymi. Rysowanie wszystkich prostokątów o zadanym polu, którego boki są liczbami naturalnymi (ćwiczenie tabliczki mnożenia). Ćwiczenia z zakresu dziesiątkowego systemu pozycyjnego (przestawianie liczby zgodnie z semantyką tego zapisu np. 2346 = 2*1000+3*100+4*10+6*1). Równania z „kratką”, w którą uczeń ma wpisać brakującą liczbę. Rodzaje działań: dodawanie, odejmowanie, mnożenie. Wszystkie działania są wykonywalne w zbiorze liczb naturalnych. Proste równoległe, przecinające się, prostopadłe

 

Dokładny spis ćwiczeń:
Klasyfikacja:
figur geometrycznych (koła, kwadraty, trójkąty)
proste równoległe i prostopadłe
proste prostopadłe, równoległe, przecinające się ale nie prostopadłe
Nazwy liczb:
1-10
11-20
21-30
31-100
100-999
1000-10999
Oś liczbowa:
Zaznaczanie liczby od 1 do 10
Zaznaczanie liczby od 1 do 20
Zaznaczanie liczb o zadanej różnicy (odległości)
Dodawanie
Zaznaczanie liczby mniejszej od podanej
Zaznaczenie liczby większej od podanej
Rysowanie kwadratów:
o zadanym boku
o zadanym polu
o zadanym obwodzie
wg wzorca (takie same, większe, mniejsze)
Rysowanie prostokątów:
o zadanych bokach
o zadanym polu
wielu o zadanym polu
o zadanym obwodzie
Dziesiątkowy system pozycyjny:
10-30
31-100
101-1000
1001 – 10000
Równania „z kratką”
dodawanie do 10
odejmowanie do 10
mnożenie do 100
dodawanie do 100
odejmowanie do 100