Kategorie

Newsletter

  • KONTAKT Z NAMI

    Edutop
    Marynarska 44a/3
    91-803 Łódź
    email: biuro@edutop.pl
    faks: 46 838 39 40
    tel komórkowy: 603 927 527

https://www.edutop.pl/9019-thickbox_default/cwiczenia-analizatora-wzrokowego-program-edukacyjny.jpg Zobacz pełną wielkość

Ćwiczenia analizatora wzrokowego - program edukacyjny

547,00 zł (brutto) 444,72 zł (netto) ID_3054

Dodaj do koszyka

Promocja!

-30,00 zł

577,00 zł

Ćwiczenia analizatora wzrokowego to program edukacyjny, który jest adresowany dla uczniów szkoły podstawowej szczególnie z dysleksją. Licencja wielostanowiskowa.

Więcej szczegółów

Ćwiczenia analizatora wzrokowego to program edukacyjny, który jest adresowany dla uczniów szkoły podstawowej szczególnie z dysleksją. Jednym z celów programu jest wyrobienie u ucznia orientacji przestrzennej, którą realizuje poprzez takie zadania jak określanie położenia figury. Program cechuje łatwość obsługi i wsparcie dla systemów Windows i Mac OS X.

Licencja wielostanowiskowa wieczysta (dla placówek)

 

Rodzaje ćwiczeń:


1. Porównywanie figur

Uczeń porównuje figury i wybiera odpowiedź z podanych odpowiedzi.

2. Określ położenie

Celem ćwiczenia jest wyrobienie orientacji w przestrzeni. Uczeń określa położenie figury w zadanym obszarze.

3. Strzałki

Uczeń odtwarza prezentowany w górnej części ekranu wzór złożony ze strzałek. "Dopisanie" kolejnego elementu odbywa się przy pomocy klawiatury prezentowanej w dolnej części okna.

Przycisk oznaczony <- służy do usunięcia ostatnio dodanego elementu.

4. Szablony

Celem ćwiczenia jest zapamiętanie i odtworzenie układu z górnej ramki w dolnej ramce. Uczeń ogląda i stara się zapamiętać układ z górnej ramki. Następnie naciska przycisk Zapamiętałem. Klika na wybrane pole ramki dolnej (kliknięte pole zmienia kolor), wpisuje zawartość i naciska klawisz Enter (pole staje się szare). Po odtworzeniu układu uczeń naciska przycisk Sprawdź. Jeśli ćwiczenie zostało wykonane niepoprawnie w dolnej części okna zostaje wyświetlony napis Źle. W przeciwnym wypadku zostaje wyświetlony napis Dobrze. W pierwszym przypadku należy nacisnąć przycisk Popraw i po zapamiętaniu układu Zapamiętałem i poprawnie uzupełnić ramkę. Przejście do następnego przykładu (po poprawnym wykonaniu bieżącego przykładu) odbywa się przy pomocy przycisku Dalej. Wstaw w położenie (układanie). Celem ćwiczenia jest wyrobienie orientacji w przestrzeni. Uczeń klika we wskazanej części prostokąta.

5. Wybieranie

Uczeń czyta ciągi (wyrazy) w głównej części okna i wybiera zgodnie z poleceniem te ciągi(wyrazy), które spełniają warunek zawarty w poleceniu. Wybór ciągów (wyrazów) odbywa się poprzez zaznaczenie pól wyboru z takimi samymi numerami, jakie mają ciągi (wyrazy) spełniające warunek podany w poleceniu.

6. Wybieranie II

Uczeń klika przyciski zawierające ciąg (wyraz, literę), znajdujący się nad klawiaturą. Po znalezieniu wszystkich ciągów (wyrazów) uczeń naciska przycisk Sprawdź. Tło nieprawidłowo wybranych przycisków staje się czerwone. Poprawienie jest możliwe dopiero po przyciśnięciu przycisku Popraw.

7. Ukryte figury

Zadaniem ucznia jest określenie rodzaju figury.