Kategorie

Newsletter

  • KONTAKT Z NAMI

    Edutop
    Marynarska 44a/3
    91-803 Łódź
    email: biuro@edutop.pl
    faks: 46 838 39 40
    tel komórkowy: 603 927 527

https://www.edutop.pl/1536-thickbox_default/Dyskalkulia-program-edukacyjny.jpg Zobacz pełną wielkość

Dyskalkulia - program edukacyjny

577,00 zł (brutto) 469,11 zł (netto) ID_1972

Dodaj do koszyka

Licencja wielostanowiskowa wieczysta

Więcej szczegółów

Programy Edukacyjne - ogólny opis programów
Programy edukacyjne dla uczniów z dysleksją, dyskalkulią, dysortografią.

Programy zyskały duże uznanie w bardzo wielu poradniach psychologiczno - pedagogicznych. Bardzo chętnie stosuje je wiele szkół.


Jako jedyne w Polsce programy ortograficzne są skorelowane z zeszytami ćwiczeń pani mgr Zdzisławy Saduś, gwarantuje to bardzo wysoką skuteczność materiału merytorycznego.
Programy matematyczne są inspirowane pracami pani prof. Edyty Gruszczyk Kolczyńskiej, gwarantuje to ich bardzo wysoką skuteczność w pracy z uczniami mającymi specyficzne trudności w uczeniu się matematyki.

Programy działają w systemach Windows i MAC OS X.

Dla placówek licencja wielostanowiskowa - wieczysta i płatność przelewem na fakturę VAT po otrzymaniu programu, gwarantuje to absolutne bezpieczeństwo. Program jest dostarczany na płycie CD.
Dla osób prywatnych programy są dostarczane drogą elektroniczną do ściągnięcia lub na płycie CD.

 

DYSKALKULIA PROGRAM EDUKACYJNY

 Licencja wielostanowiskowa wieczysta

 

Zagadnienia: ćwiczenie pojęcia liczby, ćwiczenie czynności matematycznych, rozwiązywanie prostych zadań tekstowych i układanie do nich równań. Klasyfikacja liczb ze względu na relacje większości (mniejszości).

 

Proste działania: dodawanie, odejmowanie, mnożenie. Zbiory. Dla kogo: uczniowie młodszych klas SP i nawet 6-latki .

Rodzaje ćwiczeń:


1.”Zgadnij o jakiej liczbie myślę” czyli chodniczek liczbowy (ćwiczenie pojęcia liczby, komputer zgaduje liczbę, którą wybrał uczeń poprzez zawężanie obszaru poszukiwań)


2.”Gra w węża” (uczeń współzawodniczy z komputerem, gra ćwiczy czynności matematyczne: uczeń musi liczyć, dodawać)

 

3. „Rozwiązywanie prostych zadań” typu: „Mama kupiła 2 jabłka i 3 gruszki. Ile owoców kupiła mama?” występujące w 2 wariantach:
3.1.Uczeń ma podać odpowiedź (liczbę)
3.2.Uczeń ma ułożyć równanie (w powyższym przykładzie 2+3=5) Uwaga, w kolejnych wykonaniach danego zadania używane są różne liczby, tak aby uczeń nie nauczył się go na pamięć


4.Klasyfikowanie figur geometrycznych


5. Przyporządkowanie liczb do zbiorów ze względu na relację większości, mniejszości (dane są liczby, uczeń ma wybrać liczby większe np. od 5 i mniejsze od 5). Uczeń ma tak przenieść liczby aby spełnione były odpowiednie nierówności.


6. Przyporządkowanie działań do podanych wyników (podana są działania np. 2+3, 3+4, 5+7 oraz wyniki: 5, 7, 12 uczeń ma tak przenieść działania aby pasowały do wnyków. Typy działań: dodawanie, odejmowanie na liczbach całkowitych dodatnich i {0}, mnożenie.

Prezentacja 6 i 7 są podzielone ze względu na zakres liczb, a 7 ze względu na rodzaj działania.