Kategorie

Newsletter

  • KONTAKT Z NAMI

    Edutop
    Marynarska 44a/3
    91-803 Łódź
    email: biuro@edutop.pl
    faks: 46 838 39 40
    tel komórkowy: 603 927 527

https://www.edutop.pl/12556-thickbox_default/laboratorium-przyszlosci-kompetencje-techniczne-i-praktyczne.jpg Zobacz pełną wielkość

Laboratorium przyszłości. Kompetencje techniczne i praktyczne

1 590,00 zł (brutto) 1 292,68 zł (netto) ID_3774

Dodaj do koszyka

Z serią „Laboratorium przyszłości” można pracować na tablicy i monitorze interaktywnym, komputerze, laptopie czy smartfonie. Przedstawienie zagadnień w postaci rysunków, filmów i animacji jest dużo łatwiejsze dla nauczyciela, a dla ucznia zdecydowanie bardziej zrozumiałe. Multimedialne zasoby pozwalają zachować ciągłość edukacji, także w przypadku edukacji zdalnej.

Więcej szczegółów

Seria LABORATORIUM PRZYSZŁOŚCI, czyli kompetencje przyszłości w szkołach podstawowych



Seria „Laboratorium przyszłości” to nowoczesne i w pełni interaktywne materiały edukacyjne, będące odpowiedzią na potrzebę kształcenia wśród uczniów szkół podstawowych kompetencji przyszłości – w ramach edukacji STEAM, uzupełnione o kilkanaście dużych i bogatych plansz do powieszenia w klasie.


Programy „Laboratorium przyszłości” zostały stworzone tak, aby umożliwić uczniom nabycie praktycznych umiejętności. W ramach serii dostępne są interaktywne instrukcje BHP, plansze, które nauczyciel może wykorzystać podczas nauczania kompetencji technicznych, a także interaktywne schematy poglądowe tłumaczące działanie maszyn i urządzeń wokół nas.


Produkty wydane w serii „Laboratorium przyszłości” to interaktywne materiały, na które składają się zdjęcia, ilustracje, filmy, schematy, a także dodatkowe ekrany z testami, które pozwalają nauczycielowi w łatwy sposób sprawdzić, czy lub w jakim stopniu uczniowie przyswoili daną wiedzę.

 


W pudełku każdego programu z serii „Laboratorium przyszłości” znajduje się kilkanaście tradycyjnych plansz do powieszenia na ścianie. Duże plakaty są zabezpieczone w rulonie, dzięki czemu trafią do szkół w nienaruszonym stanie i będę pięknie prezentować się w szkolnych klasach – bez żadnych zagięć ani śladów składania.


Każdy program zawiera licencję bezterminową dla 3 nauczycieli.
Każdy z produktów serii Laboratoria przyszłości jest zgodny z obowiązującą podstawą programową przedmiotu TECHNIKA w klasach IV-VI Szkoły podstawowej.


 

 

Laboratorium przyszłości. Kompetencje techniczne i praktyczne


Nauka każdej umiejętności zaczyna się od teorii, a w prawdziwym Laboratorium przyszłości nawet teoria jest w pełni interaktywna! Program „Laboratorium przyszłości. Kompetencje techniczne i praktyczne” skupia się na realizacji podstawy programowej, pozwalając uczniom nabywać umiejętności praktyczne.


W programie znajdują się rysunki, filmy i animacje, które przedstawiają, jak wykonać różne czynności (np. podstawowe węzły, ściegi, klejenie materiałów, wymiana dętki, tworzenie modeli urządzeń). Dodatkowo w produkcie znajdują się także różne rady i wskazówki dla młodych majsterkowiczów. W zestawie poza multimedialnymi zasobami znajduje się także 12 laminowanych, bogatych w treści plansz informacyjnych (o wymiarach 49 x 68 cm) oraz naklejki z oznaczeniami na niebezpieczne urządzenia




Zagadnienia opracowane w programie:


  1. Rysunek techniczny – rzut prostokątny

  2. Rysunek techniczny – rzut aksonometryczny

  3. Rysunek techniczny – podstawowe zasady

  4. Rodzaje obróbki materiałów

  5. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – drewno

  6. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – metale

  7. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – tworzywa sztuczne

  8. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – włókna

  9. Rodzaje materiałów i ich zastosowanie – papier

  10. Mierzenie i odmierzanie

  11. Posługiwanie się wiertarko-wkrętarką akumulatorową – wiercenie otworów

  12. Posługiwanie się wiertarko-wkrętarką akumulatorową – wkręcanie i wykręcanie wkrętów

  13. Klejenie na gorąco

  14. Wykonanie prostego przedmiotu z papieru 

  15. Oznaczenia na metkach odzieżowych

  16. Symbole stosowane w schematach elektrycznych i elektronicznych

  17. Najprostszy obwód elektryczny

  18. Obwody elektryczne – połączenie szeregowe i równoległe

  19. Pomiary elektryczne przy użyciu miernika uniwersalnego

  20. Budowa roweru

  21. Znaki i sygnały drogowe

  22. Znaki i sygnały drogowe – znaki pionowe

  23. Znaki i sygnały drogowe – znaki poziome

  24. Sprawdzenie stanu technicznego roweru przed jazdą

  25. Rozwiązywanie problemów w trakcie eksploatacji roweru

  26. Jak zbudować makietę skrzyżowania ulic?

  27. Jak zbudować model świetlnego sygnalizatora ulicznego?

  28. Węzły

  29. Ściegi ręczne

  30. Jak zawiesić obraz na ścianie?

  31. Jak zbudować model samolotu z kartonu?

  32. Jak zbudować układ do sygnalizacji alfabetem Morse’a?

  33. Jak zbudować latawiec?

  34. Jak zrobić pojemnik na długopisy z odpadów?

  35. Jak zrobić marionetkę?

  36. Jak zrobić model spadochronu?

  37. Jak zrobić pokrowiec na telefon?

  38. Przydatne triki dla majsterkowicza

  39. Urządzenia pomiarowe w domu

  40. Zdrowe żywienie

  41. Metody obróbki i konserwacji żywności

  42. Jak zbudować wagę?

Przykładowe zagadnienia:
- rysunek techniczny,
- rodzaje materiałów, ich zastosowanie i obróbka,
- posługiwanie się narzędziami (np. wiertarką, piłą, młotkiem),
- oznaczenia, symbole, np. na schematach elektrycznych, metkach odzieżowych,
- zasady ruchu drogowego oraz praktyczne informacje na temat konserwacji i naprawy roweru,
- zadania praktyczne (np. zbudowanie spadochronu, latawca czy mechanicznej dłoni),
- zdrowe odżywianie.


W zestawie poza multimedialnymi zasobami znajdują się także duże, atrakcyjne i bogate w treści plansze informacyjne oraz naklejki z oznaczeniami na niebezpieczne urządzenia.


GRATIS: drukowane ścienne plansze edukacyjne - 12 szt.


UWAGA! program na 3 stanowiska online+ 6 offline