Kategorie

Newsletter

  • KONTAKT Z NAMI

    Edutop
    Marynarska 44a/3
    91-803 Łódź
    email: biuro@edutop.pl
    faks: 46 838 39 40
    tel komórkowy: 603 927 527

https://www.edutop.pl/10404-thickbox_default/labolab-pracownia-biologiczna-struktury-zwierzat-i-roslin.jpg Zobacz pełną wielkość

LaboLab Pracownia biologiczna - Struktury zwierząt i roślin

5 490,00 zł (brutto) 4 463,41 zł (netto) ID_3330

Dodaj do koszyka

Każdy moduł przdmiotowy  LaboLAB zawiera wystarczającą ilość materiałów i aparatury pozwalających na wielokrotne wykonywanie bezpiecznych doświadczeń i eksperymentów w klasie do 30 uczniów!
Każdy z zestawów zawiera pomoce do eksperymentów znajdujące się na liście REKOMENDOWANYCH przez MEN, a także scenariusze lekcji ze szczegółowo opisanymi eksperymentami i projektami edukacyjnymi.

Więcej szczegółów

SZKOLNE LABOLATORIA LABOLAB posiadają:

• Opracowane przez specjalistów, przetestowane pakiety dedykowane pracowniom przedmiotowym

 • Atrakcyjna i skuteczna forma zajęć
 • Gotowy materiał, który może być wykorzystywany na zajęciach przez nauczycieli różnych specjalności, na różnych poziomach nauczania, a tematyka zawartych w poszczególnych modułach doświadczeń powiązana jest z treścią aktualnej
Podstawy programowej przedmiotów takich jak: przyroda, biologia, geografia, chemia lub fizyka

 

W skład każdego modułu LaboLab wchodzą:

• Drukowane materiały dla uczniów oraz zestawy materiałów dla klas o zróżnicowanym poziomie

• Rozbudowany pakiet przyrządów i przyborów pozwalający na przeprowadzenie kilkudziesięciu doświadczeń, eksperymentów i projektów badawczych 

• Cyfrowe zasoby dla klas: symulacje, podręczniki multimedialne, ćwiczenia, testy)

• Zasoby multimedialne dostępne na nowoczesnej platformie edukacyjnej Dzwonek.pl

• Scenariusze lekcji ze szczegółowo opisanymi eksperymentami i projektami edukacyjnymi

• Cyfrowy przewodnik metodyczny

• Przewodnik metodyczny w wersji drukowanej

Nie trzeba kupować kilku sztuk zestawów, by zorganizować wielokrotną, klasowa pracę badawczą w wybranym temacie.


 

Laboratorium biologiczne szkoła podstawowa - Struktury zwierząt i roślin 21 lekcji

 

Każdy z modułów jest podzielony na lekcje dotyczące danych zagadnień.
Nie są to lekcje rozumiane jako tradycyjne, 45-minutowe bloki, lecz jako „działania badawcze”, czyli nauczanie, które wyczerpuje wybrany temat.


W scenariuszach nauczyciele znajdą m.in.:
– informacje jak się przygotować,
– informacje jak wprowadzić uczniów do zagadnienia,
– opis materiałów potrzebnych do sesji (zarówno multimedia, jak i podręczniki i materiały z zestawu)
– szczegóły dotyczące tego, jak powinien wyglądać przebieg sesji (wraz z podpowiedziami dodatkowych działań dla uczniów z trudnościami),
– a także pracę domową dla uczniów.


Dodatkowym wsparciem są dedykowane każdej z lekcji multimedia, które z powodzeniem można wykorzystać na tablicy interaktywnej. Czas trwania lekcji to od 30 do 60 minut.

Średnio w każdym module LaboLAB materiał interaktywny to baza około 100 ekranów multimedialnych.

Materiały interaktywne świetnie nadają się zarówno do pracy grupowej na tablicach interaktywnych, jak i indywidualnej na tabletach, smartfonach lub komputerach (systemy Windows, Android, iOS).





Struktury zwierząt i roślin to ciekawa nauka o budowie organizmów realizująca założenia najnowszej podstawy programowej

 

Podczas pracy z modułem Struktury roślin i zwierząt uczniowie rewidują swoją dotychczasową wiedzę na temat organizmów oraz poznają budowę i zachowania roślin i zwierząt. Wyciągają wnioski na temat potrzeb, jakie muszą być spełnione, aby organizmy mogły rozmnażać się, rosnąć i przetrwać w swoim środowisku.

Dzięki realizacji kolejnych, zawartych w module, działań badawczych uczniowie poznają budowę konkretnych roślin i zwierząt. Identyfikują behawioralne i strukturalne adaptacje różnych organizmów i dyskutują o tym, w jaki sposób każda z nich wpływa na przetrwanie. Dyskusję tę wspiera dostępna dla uczniów sekcja kalmara i kwiatu. W ramach pracy z modułem omawia się również pięć zmysłów i bada ich znaczenie dla przetrwania zwierząt. Prowadzona przez nauczyciela sekcja mózgu owcy wprowadza pojęcie przetwarzania informacji. Ma to na celu uświadomienie uczniom, w jaki sposób zmysły wywołują działania pomagające zwierzętom przetrwać.

W module szczegółowo jest omawiany zmysł wzroku – uczniowie dowiadują się, jak działa oko i w jaki sposób widzimy obrazy. Dostępna sekcja krowiego oka pozwala na doświadczalne zapoznanie się z budową tego narządu. Uczniowie dyskutują o falach światła i o tym, dlaczego różne zwierzęta widzą kolory inaczej.

Finalnie, na podstawie swojej wiedzy na temat zmysłu wzroku u różnych zwierząt, uczniowie projektują model ulepszonego ludzkiego oka i oceniają swoją pracę.

 

Zawartość modułu STRUKTURY ROŚLIN I ZWIERZĄT

– przewodnik metodyczny dla nauczyciela w wersji drukowanej i cyfrowej 1
– scenariusze lekcji ze szczegółowo opisanymi eksperymentami i projektami edukacyjnymi 1
– drukowane materiały dla uczniów o zróżnicowanym poziomie 30
– dostęp do materiałów cyfrowych (atrakcyjne symulacje, ćwiczenia, testy, podręczniki multimedialne) dla uczniów i nauczycieli (licencja szkolna, bezterminowa) 1
– mikroskop elektroniczny USB 25X200 z oprogramowaniem 1
– zestaw preparatów biologicznych 1 szt. w pudełku 1
– preparat: oko krowy 2
– preparat: mózg owcy 1
– preparat: kałamarnica (o dł. 30 cm) 10
– olejek goździkowy (poj. 7 ml) 1
– olejek miętowy (poj. 7 ml) 1
– nożyczki sekcyjne (niklowane) 8
– skalpel ze stali nierdzewnej (jednorazowy, niesterylny) 1
– plansza sekcyjna (budowa oka krowy) 1
– plansza sekcyjna (budowa kałamarnicy) 8
– okulary ochronne (duże) 1
– okulary ochronne, wentylowane 30
– grube rękawiczki nitrylowe, jednorazowe, niesterylne, bezpudrowe do celów laboratoryjnych 300
– diagnostyczna latarka lekarska 8
– latarka LED (z bateriami) 1
– niebieski barwnik spożywczy (poj. 30 ml) 1
– kleszczyki plastikowe (dł. 13 cm) 8
– lupy 32
– szklana, płaska , przeźroczysta podkładka 10
– nasiona czerwonej fasoli 120
– nasiona rzodkiewki 2
– zestaw fotografii struktur roślinnych i zwierzęcych 8
– 4-kolorowy zestaw masy Playfoam 1
– ręczniki papierowe (rolka) 1
– torebki papierowe 50
– waciki bawełniane (kulki) 300
– papier ścierny (arkusz 5×5 cm) 4
– tacki ze styropianu (17×23 cm) 24
– woreczki foliowe „strunowe” (30×38 cm) 20
– woreczki foliowe „strunowe” (5x 7,5 cm) 32
– woreczki foliowe „strunowe” (10x 15 cm) 32
– kubki plastikowe z pokrywkami (poj. 60 ml) 32
– przeźroczyste kubki plastikowe (poj. 750 ml) 10
– pojemnik z plastiku (poj. 3,7 l) 3
– drewniane spinacze (klamerki) 18
– plansza dydaktyczna 70×100 cm, „Komórki i tkanki” 1
– plansza dydaktyczna 70×100 cm, „Metoda badawcza” 1
– duża, wytrzymała skrzynia (tworzywo sztuczne, 50x60x30 cm) 2

 

Użycie LaboLAB w pracowni szkolnej to gwarancja lepszego przygotowania uczniów do poszukiwanych na rynku zawodów, a także realizacja postulatów STEM.


STEM jest skrótem od angielskich słów: Science, Technology, Engineering, Mathematics (nauki przyrodnicze, technika, inżynieria i matematyka) i reprezentuje te obszary, przez które ścieżka edukacyjna, doświadczenia szkolne, także zawodowe i życiowe prowadzą do szeroko rozumianych światów nauki i branży technologicznej oraz dziedzin na ich styku.


Prezentowany w LaboLAB model edukacji oparty na nauce biologii przez doświadczenie i samodzielne dochodzenie do wiedzy, to elementy tej koncepcji, której celem jest rozbudzenie zainteresowania uczniów przedmiotami matematyczno-przyrodniczymi, inżynierią i techniką poprzez nauczanie ich w sposób zintegrowany.


Zastosowane podejście do nauczania z wykorzystaniem modelu 5E (zaangażowanie – poszukiwanie – tłumaczenie – zastosowanie – ewaluacja) w każdym zestawie LaboLAB daje uczniowi możliwość wcielenia się w rolę badacza, który samodzielnie poszukuje, tłumaczy i stosuje zdobytą wiedzę w praktyce.